Website scheduled to go offline. Contact

iCumparaturi.ro - Reduceri si promotii la cumparaturi online

Cumparaturi prin email Propune un magazin




Top-shop.ro



top-shopProduse de tip teleshopping.
Cumparaturi online din diverse domenii populare in teleshopping si vanzari directe – casa si bucatarie, divertisment, fitness, frumusete si cadouri. Produse vazute la TV. www.top-shop.ro

UPDATE: magazinul primeste in general comentarii negative de la cei care au cumparat. Va recomandam sa va ginditi de doua ori inainte de a cumpara de la Top-Shop. In general experienta cu produsele vazuta la TV difera substantial de cea prezentata de catre producator.

Ati cumparat vreodata de la top-shop.ro? Va puteti spune parerea aici. Multumim!

Promotii si reduceri la Top-shop.ro Alte magazine de produse generale


286 comentarii
  1. BUNA,AM COMANDAT SI EU UN Ab Rocket Twister.PE DATA DE 5 SEPTEMBRIE SHI NICI PINA ASTAZI NU L-AM PRIMIT,EAM RUGAT CA-MI TREBUE URGENT ,LE-AM MAI SUNAT DE 2 ORI SA VAD CE SE INTIMPLA DAR MEAU ZIS CA FACTURA E DATA SI NU STIU CE S-A INTIMLPAT EU AU SA VERIFICE SI TOT ASHA,IN ZADAR MAI AM SHI CARDUL CELA CA NU FOLOSESHTE LA NIMIC AM MAI AVUT SHI TALONASH SHI CRED CA TOT SA EXPIRAT,HALAL ,NUI NICI O SERIOZITATE

  2. Anonymous

    dar ce taxe de livrare sunt ?

  3. Eva Cecilia

    Sunt un vechi client al acestui club 5.Am fost servita de fiecare data la timp ,cu produsele solicitate la timp ,de buna calitate.Sunt multumita,incercati si d-stra ca merita.Castigi timp.Nu sunt mari taxele de curierat.Au o atitudice civilizata fata de noi clientii.

  4. elena

    am cumparat tigaia dry cooker si sunt f multumita de ea.
    imi pare rau ca ati avut probl. cu firma. eu am luat legatura cu ei, telefonic, au fost cu totii f amabili si draguti…chiar am fost impresionata, mai ales ca am cerut numai ceva informatii, la inceput, fara sa comand.

  5. dorina

    am cumparat si eu relax&tone si sunt multumita de el,da rezultate daca e folosit in fiecare zi

  6. mio

    Sunt foarte nemultumita de top-shop. Sunt client clun 5* silver , am cupoane bonus si cu cardul nu pot beneficia de nici o reducere. Au reguli nescrise. Niste mincinosi!!!!!! Sa le fie rusine!!!!!

  7. ana

    vreau sa mi comand kosmodisc e bun va rog scrietimi

  8. Daniela

    tocmai am cumparat relax and tone si vreau sa vod cum este

  9. Atentie mare! verificati ce este in colet pt ca este posibil sa nu corespunda cu factura. asta am patit eu, insa nu am desfacut cutia cand a venit curierul. sfatuiti-ma ce sa fac si unde sa sun pt ca nu mai raspunde nimeni zilele astea.
    oricum, sarbatori fericite!

  10. ionita

    ba bagamias pula in gatul lor de top shop cu tot cu televiziunile lor care mananca cacat si in protectia consumatorilor cica(dar e protectia sarlatanilor)…pai frate,daca ai luat un produs de la astia,ti-ai luat teapa direct.nici papa de la roma nu te mai scoate din cacatul asta. daca ai facut prostia sa comanzi ceva de la astia,te rog sa arunci imediat produsul la gunoi…asa ca sa nu-ti mai complici viata cu tot felul de stifturi!!!!!!!!!!!!! sti cum e..nu deschizi ochii…

  11. mio

    are mama mea dry cooker-ul si e ok . vreau si eu. mai vreau perne si pilote puteti sa ma ajutati cu pareri. mersi

  12. Lia

    Am cumparat acum cativa ani doua dry-cooker. Avusesem inainte un alt model, luat din Carrefour, si fusesem foarte multumita. Cele de la top-shop n-au fost bune de nimic. Indiferent de cat ulei puneam sau cat de mic era focul, se ardeau de fiecare data. De foarte proasta calitate. Le-am aruncat. Imi aduc aminte ca am intrebat vanzatoarea daca a folosit asa ceva si mi-a raspuns, cu un aer superior, ca ea folosea numai Tefal!! O escrocherie de mari proportii, bazata pe lipsa de informare a clientilor. O idee buna (dry-cooker) poate fi materializata prost.
    A propos, tigaile Delimano sunt facute in China si costa doar 7 dolari!!!

  13. KARELLA

    ATENTIE:

    LA NUMARUL DE TELEFON DE LA RECLAMATII / RELATII CLIENTI :
    0213107272
    RASPUNDE O PERSOANA FIZICA CARE NU ARE LEGATURA CU TOP SHOP
    E O MARE ESCROCHERIE!

  14. maria

    Neseriozitate maxima din partea celor de la top shop.. am comandat produse de 700 ron… 3 dry coker- toate in regula, un modelator corporal si o pereche de adidasi walkmaxx plus card de fidelitate pe care am platit 85 ron ca mi-au zis k am reduceri. Pana aici toate bune si frumoase.. mi-a venit comanda cand colo in comanda in loc de adidasi albi cum comandasem ei erau negri. Am sunat la ei mi-au zis k ca doar astia negri erau pe stoc in momentul in care am facut comanda si au considerat ei ca poate eu sunt fraiera si accept asa ca de… alb inseamna negru…. Am facut retur si dupa vreo 3 sapt de asteptare ma suna sa-mi zica ca au venit pe stoc adidasii mei albi doar ca s-au mai scumpit intre timp si ca o sa platesc cu langa curier din vina lor si vreo 30 lei. Acum eu va intreb e normal??: nu era corect sa-mi zica de la inceput sa nu mai fac comanda de adidasi ca nu au culoarea pe care eu le-o cer pe stoc??? Nu…, ei au preferat sa-mi -a banii.. am platit tot eu taxe de curier si sa-mi zica acum ca s-au scumpit adidasii si ca tb sa platesc diferenta.. pai ce vina am eu domnitelor de la studio moderna?? eu n-am cerut adidasi negri, am cerut adidasi albi la pretul care era in lista nu vi se pare normal sa-mi dati produsul pe care l-am cerut la acelasi pret .. eu am facut retur de inlocuire a produsului cu culoarea pe care am cerut-o si voi imi spuneti acum ca trebuie sa mai platesc inca 30 lei pe adidasi dupa ce am platit curierul din vina neseriozitatii voastre?? Norocul meu ca am inregistrarile convorbirilor telefonice, voi merge la protectia consumatorului sa vedem ce se rezolva… ca vad ca doamnele de la rel cu clientii nu-mi mai raspund nici la telefon, probabil ca ele au impresia ca se joaca cu banii mei!! HOTILOR!!! INCERCATI SA FRAIERITI PE TOATA LUMEA CU O NESIMTIRE CRUNTA!!

  15. As vrea sa-mi cumpar si eu Paint Bullet. A cumparat cineva?este intr-adevar asa de bun cum arata in reclama?va rog sa-mi spuneti parerea voastra!Nu as vrea sa dau banii degeaba!numai bine, va doresc!

  16. Mi-am cumparat Kosmodisc de la Top Shop, nu am fost multumita de produs, insa toata nemultumirea nu vine de la cest produs ci de la cei de la Top Shop care te mint pe fata si care isi bat joc. Am comandat produsul impreuna cu oferta aniversara “cadou perna Dormeo”, pe langa faptul ca nici un produs nu era in ambalaj original, lipseau si produse din colet. Kosmodiskul nu era insotit de instructiuni de utilizare sau cartea pt exercitii, perna Dormeo avea fire de par pe ea. Intr-un final m-am hotarat sa returnez produsul si asteptam banii in 30 de zile cum scrie pe factura, au trecut cele 30 zile si am sunat sa vad ce se intampla si m-au amanat inca 15 zile, au trecut cele 15 zile si tot fara bani sunt. Intamplarea face ca prietenii mei sa-si comande in acelasi timp saltele de la Top Shop, iar aici nerusinarea si mai mare, au trimis o saltea alta dimensiune decat cea comandata, au returnat-o si asteptau salteaua buna, nu au fost seriosi nici aici, au trimis salteaua buna dupa 45 de zile de asteptare. Nu recomand nimanui aceasta firma Top Shop! Banii nu stiu daca o sa-i mai vad, poate daca ii dau in judecata.

  17. macar camelia

    eu am cumparat relax&tone si vreau sa spun ca sunt multumita de produs,aveam 73 kg si am ajuns la 59kg.slabitul cere sacrificii,trebuie folosit zilnic cate 10 minute si sa nu mananci dupa ora 6 seara ,chiar va recomand produsul

  18. alx'

    Am achizitionat si eu o masina de cusut chinezarie leam trimiso anapoi astept bani anapoi mai au 7 zile sa astept alfel pun toate armele pe ei asa cum fac ei reclama f.f mincinoasa

  19. Am primit un Mop H2Ocadousi, la livrare nu ma lasat sa al desfac.si lam nimerit STRICAT descompletat.Ma rog de ei de1luna sa mi-l schimbe,.DAR MA DUCE CU VRAJALA,

  20. Pana la comanda de astazi 22.01.2013 nu am avut nici o problema. Iata insa ca ce se crede bun nu este bun pana cand nu dai de probleme. Am fost furata prin aceea ca telefonic am fost informata ca nu se vor percepe taxe de transport, in fapt pe factura au aparut taxe de transport, si colac peste pupaza in colet nu era nici produsul ofertata de agentul de vanzari telefonic. Raspunsul lor stiti care a fost, este greseala agentului in cazul taxei de transport, iar pentru articol, daca nu va multumeste, retutnati-l in conditiile de pe verso ale facturii.
    Deci, nu mai credeti nimic, intr-o zi o sa luati se voi teapa pe care am luat-o eu. Am facut reclamatie la Politie pentru inselaciune si furt, la protectia consumatorului si la Farda Financiara. Astept sa vad ce fac si acestia.

  21. Gabriela Catana

    TOP SHOP cea mai neserioasa firma, cu cei mai incapabili angajati. Am fost sunata de un consultant pt prelungirea cardului de fidelitate, spunandu-mi ca la urmatoarea comanda voi primi vouchere de reducere de 80 lei. Plus ca imi ofera wokul de 28 cm la 89 lei. Bineinteles ca am prelungit cardul, apoi am facut comanda si surpriza! Voucherele nu se puteau aplica decat cate 20 lei la o comanda de min 200 lei. Si nici wokul nu putea fi comandat impreuna cu voucherele, deci imaginati-va cate comenzi trebuia sa fac ca sa beneficiez de reducerile promise. A mintit cu nerusinare! Am zis ca a fost o greseala si sa trec peste, am mai facut o comanda tot de produse delimano si inca o data eroare maxima! Mi-au ajuns alte produse decat comandasem. Apoi tupeu si nesimtire din partea lor pentru ca mi-au spus transant ca trebuie sa platesc taxa de curier cand trimit comanda inapoi, pentru ca nu este vina lor ca nu s-a receptionat corect. WTF????

  22. emil

    Am comandat cutite “MIRACLE BLADE” care,conform reclamei de la tv si in pliantul de prezentare sint: “confectionate respsctind cele mai inalte standarde germane…”si am primit niste porcarii chinezesti gata tocite!!!
    Pentru a recupera banii va trebui sa fac o vizita la Protectia consumatorilor.Reclama mincinoasa se pedepseste.

  23. Mihai

    niste nemernici si niste nesimtiti,am comandat un produs si mi-a venit altul,cand am cerut explicatii,mi-au spus ca pot sa trimit produsul inapoi,da pe banii mei(transportul adica),pai cum adica,ei imi baga pe gat ceva si tot eu sa platesc????????RUSINE

  24. GRADINARU TACOB

    Am comandat telefonic si cu Factura2013207081 din16.12.2013 am primit doua dispozitive PEST REPELLER prin FAN COURIER EXPRESS o cutie in interiorul careia se gaseau doua cutiute mai mci in care se gaseau cele doua dispozitive comandate.
    Fata de ceea ce ce am vazut la televizor cele doua dispozitive nu seamana cu ce am primit eu.
    Nu am primit certificat de garantie.Nu am primit nici-o instructiune la ce sunt bune aceste dispozitive.si cum se folosesc.
    La televizor se spune ca daca se aprinde lumina rosie, apartul nu corespunde. La mine ambele aparate se aprinde si lumina verde si cu intermitenta lumina rosie
    Lipsind cele necesare bunei folosiri a aparatelor solicit inlocuirea lor si concomitent restituirea celor primite in data de 23.12.2013.
    astept raspuns urgent pe E-mail Gradinaru i.

  25. Adi

    Am cumparat cana delimano, apa are acelasi gust de chiuveta si am dus o si la un test si am constatat ca este la fel ca inainte. In concluzie, ?EAP?, ca toate produsele DELIMANO!

  26. Adi

    Am cumparat cana delimano, apa are acelasi gust de chiuveta si am dus o si la un test si am constatat ca este la fel ca inainte. In concluzie, ?EAP?, ca toate produsele DELIMANO!

  27. Nu mai cumparati fratilor e bataie de joc nu rasp la tef si nu trimit bani inapoi pe produsele lor de c…

  28. pal ana

    ANA :PRIMA MEA ACHIZITIE CU MULTI ANI IN URMA UN DISPOZITIV DE TAIAT ORNAMENTAL ,DIFERITE PRODUSE(FRUCTE SI LEGUME) ESTE MINUNAT. NU DE MULT AM CUMPARAT UN DELIMANO SCHOPER SUNT FOARTE MULTUMITA.MERITA CHIAR SI O SINGURA CAPATINA DE CEAPA SA FIE TAIATA CU ACEASTA “MASINA” VA MULTUMESC CU RESPECT. P A

  29. nina

    Am facut o comanda de flavor chef pe 6 noe 2014 . Azi este 28 noe si inca nu am primit comanda desi am insistst cu multe telefoane. In aceeasi zi la un tel mi s-a spus ca produsul nu e in stoc( desi era cand l-am comandat) ,iar dupa un timp ma suna alt operator si-mi spune ca produsul e in stoc si-l voi primi in aceasta saptamana. A trecut saptamana si tot nu l-am primit. Unde mai pot apela pt a primi comanda sau poate ar fi mai bine sa renunt la ea.

  30. catalin

    Am cumparat produse comercializate de top-shop respectiv :
    (din punctul de vedere al unei persoane ce cintaresta 50Kg)
    1. mop cu abur folosit de 15 ori dupa care minerul s-a rupt.
    Am incercat sa contactez service ul dar la telefon nu raspunde nimeni iar adresa de e mail pt reclamatii nu au.Adresa service ului este la dracu-n praznic si nu iti convine sa mergi pina acolo.
    2. aspirator Shark. Foarte greu de manevrat de o persoana sub 80 kg.
    Concluzie:
    calitate indoielnica
    service inexistent
    pret prea mare

  31. Vinta Margit

    daca aveti pe stoc DICER EXPRESS si cit costa ,

  32. Anonymous

    munteanu mariana says:

    De doua ori am luat teapa de la Top shop. Prima data acum câ?iva ani am luat doua tocatoare la pret de unu. Nu au fost bune de nimic. Ieri am cump?rat de la Kaufland, un Delimano Clarity Chopper. Nici acesta nu a fost bun. Am pus in el legume fierte ,;cu gandul sa fac un pireu de legume. Dar dupa cateva secunde de func?ionare, ,legumele s-au tocat par?ial, bucati mici si mari,;si s-au lipit de peretii aparatului , astfel incat cu?itul s-a învârtit in gol . L-am dus inapoi si am primit banii. Este ultima data ca am cumparat de la top shop. Sunt niste excroci. In realitate nu e ca in reclamele lor. Mi-e sila. Nu inteleg de ce nimeni nu le interzice sa vanda aparatura chinezeasca care nu e buna de nimic . Nu va mai lasati p?c?li?i.
    Am uitat sa va spun . Ca acolo la Kaufland, cand am returnat aparatul la serviciul clienti , d-soara de acolo mi-a zis ca au avut foarte multe returnari de aparate . Nici unul nu func?iona ca in reclama. Deci trageti concluzia.

  33. Anonymous

    munteanu mariana says:

    De doua ori am luat teapa de la Top shop. Prima data acum câ?iva ani am luat doua tocatoare la pret de unu. Nu au fost bune de nimic. Ieri am cump?rat de la Kaufland, un Delimano Clarity Chopper. Nici acesta nu a fost bun. Am pus in el legume fierte ,;cu gandul sa fac un pireu de legume. Dar dupa cateva secunde de func?ionare, ,legumele s-au tocat par?ial, bucati mici si mari,;si s-au lipit de peretii aparatului , astfel incat cu?itul s-a învârtit in gol . L-am dus inapoi si am primit banii. Este ultima data ca am cumparat de la top shop. Sunt niste excroci. In realitate nu e ca in reclamele lor. Mi-e sila. Nu inteleg de ce nimeni nu le interzice sa vanda aparatura chinezeasca care nu e buna de nimic . Nu va mai lasati p?c?li?i.
    Am uitat sa va spun . Ca acolo la Kaufland, cand am returnat aparatul la serviciul clienti , d-soara de acolo mi-a zis ca au avut foarte multe returnari de aparate . Nici unul nu func?iona ca in reclama. Deci trageti concluzia.

  34. Elena

    Top Shop este cea mai neserioasa firma cu care am colaborat. Am facut o comanda care a fost confirmata de catre un reprezentat al firmei si mi-au transmis ca va fi livrata in 2 saptamani. Dupa 2 saptamani jumatate am sunat sa vad ce se intampla cu comanda care nu mi-a fost livrata si m-au mai amanat inca vreo cateva zile dupa care mi-au transmis ca produsele nu mai sunt in stoc, ca atare nu mai pot livra comanda si nu au cum sa ma ajute.

  35. Baisan Mihai-Mircea

    Am solicitat dezabonare de la Top Show pentru indolenta manifestata la pregatirea si expedierea comenzii nr. 500015701 datand din 13 februarie 2015 ! ! ! Vad si am citit si alte nemultumiri ale unor clienti la adresa serviciilor dvs. ! Rusine ! ! !

  36. Baisan Mihai-Mircea

    in completare :Am solicitat si radierea contului de cumparator pentru modul rusinos de procesarea si expedierea comenzilor clientilor ! Sa auzimtotusi de bine !


Adauga comentariul tau despre “Top-shop.ro”



Urmeaza-ma pe Twitter

Magazine online    PayPal Romania         


Propune un magazin  •   Promotii si reduceri  •   Magazine  •   Stiri  •   Despre noi  •   Termeni si conditii  •   Magazine online din UE si SUA  •   Contact